Reklamacje i zwroty

Jeżeli otrzymany produkt będzie posiadał wady ukryte lub popsuje się podczas użytkowania z przyczyn niezależnych od Ciebie, możesz skorzystać z prawa gwarancyjnego. Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski.

Reklamacje uszkodzonego produktu mogą być zgłaszane w terminie do 7 dni od chwili odbioru przesyłki. Spisany protokół należy przesłać na adres naszego sklepu wraz z dowodem zakupu. Wymiana produktu na nowy jest możliwa tylko w przypadku spełnienia poniższych warunków. Nowy towar jest wysyłany dopiero po otrzymaniu przez nasz sklep produktu będącego przedmiotem reklamacji. Chcemy zapewnić Tobie, jako Kupującemu maksimum korzyści z zakupów w naszym sklepie. Naszym celem jest Twoje zadowolenie nie tylko z wybranych produktów, ale również ze sposobu ich dostarczenia.

Wskazówki dotyczące prawidłowego sposobu przychowywania naszych produktów znajdziesz w zakładce Sposoby przechowywania

Szczegółowe informacji na temat gwarancji, jaką dajemy na nasze produkty znajdziesz w zakładce Gwarancja

Produkt podlega reklamacji gdy:

  • jedynie płatki róży są zeschnięte
  • jedynie liście są zeschnięte

 

Produkt nie podlega reklamacji gdy:
  • połamane liście
  • połamane płatki kwiatów
  • liście i płatki są jednocześnie wyschnięte

Zwrot w ciągu 10 dni:

Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku “O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny”, masz prawo zrezygnować z kupionego produktu bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Skorzystanie z tego prawa jest możliwe, jeśli spełnisz poniższe warunki:

  • do zwracanego produktu dołącz fakturę/paragon wraz z gwarancją oraz wypełnionym formularzem zwrotu produktu
  • produkt zostanie zwrócony w oryginalnym, nieuszkodzonym fabrycznym opakowaniu (jeśli takie posiadał)
  • produkt nie był używany, ani nie został w żaden sposób uszkodzony
W przypadku odstąpienia od umowy, otrzymujesz cenę uiszczoną tytułem nabycia towaru, po pomniejszeniu jej o koszty wykonania przelewu. Koszty wysyłki do klienta podlegają zwrotowi. W przypadku, gdy zwrócisz nam produkt, który nie spełnia powyższych wymagań, będziemy zmuszeni odesłać go na Twój koszt.
Zastrzegamy sobie prawo do nie przyjmowania kolejnych zamówień od Kupującego, jeśli Kupujący odstępuje od umowy bez podania uzasadnionej przyczyny.
Reklamacja spowodowana nieprawidłową przesyłką:

Jeżeli towar, który otrzymasz, ma naruszone opakowanie, jest niekompletny lub uszkodzony przez przewoźnika, wypełnij druk reklamacyjny (protokół szkody) koniecznie w obecności kuriera. Protokół szkody powinien zawierać:

  • datę
  • godzinę doręczenia
  • opis uszkodzeń lub zauważonych braków w towarze, uwzględniając jego markę i model.

Jeżeli przesyłka ma nienaruszone opakowanie zewnętrzne, możesz w obecności kuriera sprawdzić jej zawartość. Jeżeli po rozpakowaniu okaże się, że produkt jest uszkodzony, należy również spisać protokół szkody. Jednocześnie w takiej sytuacji napisz do nas.